16 april

Jag försökte publicera ett inlägg i går men blogg.se är ju lite wierd sometimes så det gick inte!

Idag har varit en konstig dag med mycket humörsvängningar. Nervös, glad, ledsen, sur, glad, sur, stressad, glad, ledsen, arg, ledsen, glad. Ja så kan det svänga!

Vi hade yoga på gympan, jag trodde inte alls att jag skulle klara av att vara med på det men det gick bra! Lite klurigt att hålla koll på knäna, foten och att böja ryggen men det var coolt med alla kamp-positioner. Och så solhälsningen förstås ;) fast den blev jag lite yr av.

Idag såg jag en kille (som jag typ gillar lite) krama en annan tjej.. blev ju lite sotis dårå men jag vet inte om jag gillar honom. Det är så krångligt det där med "å han var söt!" och så jag-har-hört-att-han-gillar-mig-grejen och så händer det ingenting! So I guess I'm on my own for now. Fast det vore ju kul att hitta en snygging ;)

The Nine 21.00 på tv3 -
missa inte!

Dagens låt:
Jennifer Lopez - Que Hiciste

Kommentarer
Postat av: Anonym

who's the lucky guy? ? :D

2007-04-16 @ 21:40:59
Postat av: Johanna

ja du det är frågan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback