12 april

Mitt humör är inte på topp, känner mig hängig. Därför ska inte jag göra något speciellt i dag. Sov jättelänge, sen har jag bara kollat tv. "My super ex-girlfriend" var en helt okej film. När jag bloggat lite ska jag gå ut och sätta mig i solen med boken Love letters som jag läser just nu, en engelsk tonårs-deckare (typ).

M kom förbi i går med lite presenter till mig! Hon hade med sig en spargris som jag får låna av henne att spara pengar till resan i. När hon hade en spargris stående framme så och la ner lite pengar då och då hade hon till slut fått i hop ca 500 kronor, på några månader. Man håller ju inte räkningen och så plötsligt är man nästan rik ;) Toppen! Hon hade också med sig lite Jell-O från sin senaste USA-resa. Spännande! Tänk att vi är där om ett år.. wow liksom.


Jag har hoppat jämmtemycket studsmatta de senaste dagarna, aldrig har det varit så kul! Men i dag måste jag nog få vila, vrickade knäet i går.. aj!

Dagens låt:
Gym Class Hero - Cupid's Chokehold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback