Rödröda godisläppar

25 november kl 19:54 är ungefär nu.

I går var jag i Eskilstuna. Vi var på släktkalas och såg det enda övergångsstället med rödljus i Eskilstuna - inte för att det var mycket trafik där men ändå, det var där.

Träffade lite släktingar och fick tårta i håret. Och min kusin fick en James Bond kortlek som var cool som få kortlekar. Sedan bar det vidare till Hemköp där jag och pappa lekte papparazzis och jagade mamma och syrran det var jätteskoj. Det är inte många som har en sådan far! Vi fick ju en del konstiga blickar men va sjutton den bjöd vi på...
Sen åkte vi till våra kära små vänner och "crashade" alltså sov över. Vi spelade Buzz Quiz hela kvällen och svullade på chips och cola och några halvliters glass.  Dom vuxna kanske drack nån droppe för mycket för sedan låg det salt över hela bordet för "salt tar bort vinfläckarna". Sedan hade jag terapisamtal med mamma I om dagens ungdom och hon sa att jag utstrålar en viss säkerhet i mig själv, åtminstone i grunden. Och så tyckte hon att jag var jättesööt det var kul att höra. Mamma I är min extramamma. Mysig och snäll som en riktig bullmamma. Sån som bakar gooda kanelbullar.

Somnade väl halv ett på en överuppblåst luftmadrass.. zznark. Sen nästa morgon hände det inget intressant eller jo vi körde Eye-Toy på PS2 - dom där grabbarna har verkligen allt inom Playstation! Det var kul. Och sen var vi ute lite och fotade. Sen åkte vi hem. Så var den helgen slut.

Slutsats: Tjejer måste ta för sig mer - ta mer plats! Iaf jag.
Nu ska jag göra devoirs de le francais och lite annat.

- Simning på idrotten imorgon. Ångest!
Ciaaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback