Nicole Richie


Den här helgen har varit lite jobbig, mycket funderingar om livet och vem jag är.
Jag är inte där jag borde vara, jag är inte den jag borde vara. Men jag vet inte var eller vem jag borde vara, bara att någonting är fel.

Lite träning och Borat the movie jagade bort dom spökena, och sen sov jag över hos M i går. Vi sjöng kareoke. "I'm a barbie girl..." och "I want it thaat way" (med Backstreet boys ni vet). Det var kul =)


Hittade lite bilder på Nicole Richie i ett gammalt skolarbete jag gjort och så såg jag en nytagen bild på henne på celebworld.com. Vilken förändring hon har gått igenom! Gillar hennes nya hårfärg, så där intensiv brun ton som jag skulle vilja ha. Jag är en naturlig brunett men brukar tona/färga mitt hår ibland då det får mer lyster och glans. Funderar faktiskt på att färga mitt hår i en rödbrun ton snart....

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Summer är min OC-favorit. Din?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback