Great news!

Nu har jag äntligen gjort samhällsläxan och pluggat lite franska.

Bara engelskan och svenskan kvar i kväll. Fick mina omdömen mailade till mig i dag: nästan alla VG! Tjoooho! Jag måste gjort riktigt bra i från mig trots denna oro och ångest.

Om 2 dagar fyller jag 16 år (på fredag alltså) och det här skulle jag kunna tänka mig i present från TopShop... mjuka paket ska det va! Fast den där tröjan skulle vara snyggare i svart. Usch vad grå jag är! Nej jag måste måla lite mer färg i min garderob... vanligtvis är svart grått och grönt de färger som är utmärkande för min garderobs innehåll.
Nu ska jag gå ut och posta ett brev.

Au revoir!

Dagens låt är förresten My love med Justin Timberlake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback