Efter festen

När M ringde på dörren sa hon "kom skynda dig det är nåt som du måste se!" och jag följde med ut i det kalla utan jacka bara skor. "Är det äckligt?"  frågade jag (typ någon död hare eller...?) Surprise! Helt plötsligt kom J fram bakom sophuset och höll en grön tårta. Oh my god! Vilken chock det var! Mina underbara små vänner hade ordnat en överraskningsfest till miig! Till mig liksom - moi! Dom hade gjort en jätteskojig grön tårta som föreställde mig - såklart ;) - med marsipan och goodis. Det var den finaste tårtan jag sett, och god även om det inte var grädde på som J inte tycker om. Sen gick vi in och snackade massa och lyssnade på NRJ, har ju inte träffat J på evigheter så det var jättekul. Och M.. det är obeskrivligt vilken underbar kompis hon är! Sen sjöng vi Singstar och åt tårta och så vips var alla helt slut (okej, efter värsta fånga-labradoren-jakten också eftersom min hund smet) och dom var tvungna att gå hem. Men det var jättekul och verkligen en överraskning. Dom hade tydligen planerat det här typ sen i juli! Är så himla glad nuuu hihihi men nu ska jag gå och kolla på Pirates of the Carribean... eller Love Actually? Hmmm.. får tänka på den saken. Nej det blir nog piraterna!
puss hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: fanny

låter kul det där ^^ grattis i efterskott :D

jag har inte kollat vad humorklubben är :) o jag gillar oxå elevrådet jättemkt, tycker kristoffer verkar helskön ^^ men jag vet nu att eso är viktigare (; vi finns t o m i lagen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback