Den nyttiga tisdagen

Tisdagarna kan vara lite konstiga. Ibland går vi ändå till fem i skolan och ibland är vi lediga. I dag var vi lediga! och jag har varit jättenyttig.
Jag gick upp klockan nio och åt frukost. Sen gjorde jag läxor: kriminologi och geografi. Vi har prov i morgon och ett fördjupningarbete due on thursday (som vi fick lära oss på engelskan att det heter). Sen gick jag en promenad och när jag kom hem igen skulle jag göra Samhällskunskapstentan, men... då fastnade jag. Fattar ingenting! Det var nåt med att man skulle granska sagan Hans och Greta. Så då åt jag massa för att jag blev så nervös (äpple,digestive, russin, cola...) Så var den dagens pajad. Jag skulle ju hålla mina vanor och inte småäta hela tiden! Men nu verkar det som att jag är hungrig hela tiden bara för att jag tänker på det.
Men en glad nyhet är i alla fall att jag fått min skolkatalog! Det var roligt. Jag ser helt konstig ut på gruppfotot men det individuella blev rätt bra. "Och så, där har vi det där fina leendet igen!" haha.

Jag har börjat se mig om efter något extrajobb. Nån som känner någon som behöver en barnvakt? :)

Dagens låt: Do you even care - Teddy Geiger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback