28 november

Är sjuk i dag, förkyld. Igen
Åhh det känns som att jag haft samma förkylning sen i somras! Jag som nästan aldrig blir förkyld annars.

Dagen började bra, var rätt pigg när jag vaknade och jag kunde gå ut och köpa halstabletter. Men jag har inte gjort läxorna ännu, orkar inte. Franska, samhäll, svenska, engelska. Jag orkar inte mer! Är skoltrött. The countdown has begun: 23 dagar kvar till jullovet!

Min syrra kom hem för en halvtimme sen och vi bråkade (som vanligt). Nu är hela dagen förstörd. Och jag har forfarande läxorna kvar.

Grace Anatomy 21.00 ikväll, Kanal 5. - Sjukt spännande!

Dagens låt: Give 'Em Hell Kid - My Chemical Romance

Förlåt Syster <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

grey's*

2006-12-04 @ 14:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback