24 november 2006

Hallå alla små vänner!
Jag har inte bloggat på flera dagar - har så mycket att göra i skolan. Senast i dag hade vi matteprov, VG/MVG delen. Det gick väl sådär, men på provet i onsdags som var G-delen fick jag 9/9 rätt och för G behövde man 6 poäng. Är lite stolt eftersom matte är rätt svårt...

"I'm partly somebody else trying to fit in and say the right things and do the right thing and be in the right place and wear what every body else is wearing. Sometimes I think we're all trying to be shadows of each other."
 - Go Ask Alice, by Anonymous

Det stämmer precis in på hur jag känner, liksom att jag gör allt för att bli accepterad så att det som gör mig speciell försvinner. Jag förstår inte - jag känner mig så himla annorlunda, men så illa kan det väl inte vara? Jag får ofta höra att jag är trevlig, social och omtänksam och bra på att ta hand om andra. Det är ju inga dåliga egenskaper precis. Men det räcker tydligen inte?

Dagens:
Klädsel: Jeans från Gina Tricot, grått linne från BikBok, svart kofta från H&M, halsband en present.
Låt: She - Sugarplum Fairy
Minus: Att alla bankomater typ slutat fungera bara för att alla tar ut pengar denna lönefredag.
Plus: Har hyrt Pirates of the Carribean 2.
Humor: Denna serieruta jag hittade på kylskåpet, troligen nåt mamma klippt ut från nån mat-tidning:

136631-2

En vecka kvar till min 16-års dag! Yeees ;)
Nu ska jag ringa M som ska komma hit och se Pirates of the Carribean 2!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback