Vem släckte ljuset?

Siter uppe och väntar på mamsen och papsen dom har varit på julfest i typ Uppsala.. vet inte varför jag sitter uppe och väntar det är typ jättetråkigt. Kanske man ska vara lite snäll och gå och umgås med syster min? Hon vågar inte sova förrän dom kommit hem.. stackars liten. Men det är lite läskigt.

Jag behöver sooooova är superdupertrött och börjar 8.30 i morgon... no! Jag vill att det ska bli fredag fredag fredag. Då ska jag efter skolan åka till H&M (egentligen står det för Her Majesty om man ska tro Madonna) och byta en tröja som jag köpte ysterday men det var för liiiiten.

Bara så att ni vet så skriver jag här och nu bara för att K ska ha något att läsa, det sa hon att hon ville ha. Varsågod!

Nu ska jag titta på "10 orsaker att hata dig" Jättekul film och jag blir kär i Heath Ledger! Mycket bättre roll där än i Brokeback Mountain...
Eller så ska jag sova.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: K

tackar tackar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback