Kväll

Får rysningar av "swallowed by the sea". Tänk att en låt kan vara så bra.
Har fjärilar i magen! Hjälp. Det är läskigt, vet inte var jag ska ta vägen. Men det är positivt.
Typ.

Imorgon ska vi fira nyår med I och hennes familj. Men pappa sa att han inte ville skjuta några raketer i år, tråkigt. Det brukar vara hans nyårsaftons-projekt liksom. Nu får vi gå ut på ängen och kolla på alla andras raketer. Om han inte ändrar sig.

Och vid tolvslaget börjar det nya året! Och min hälsosamma vardag.. jag undrar hur länge jag kommer orka vara hurtig och nyttig. Not so long I think. Man kan lätt bli tråkig om man är för nyttig och för fixerad vid träning. Men det finns nog ingen risk för det i det här fallet.

Vad ska jag göra? vad ska jag göra? vad ska jag göra? Kan inte tänka. blir så förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback