Klockan är halv tio

Go kväll!
Har kollat på film och ätit tårta från gårdagen. Mumsimums. Filmen hette American Dreamz. Som de flesta filmer hade den en början som trappades upp till en höjdpunkt, en vändning och som skapade ett slut till filmen. Denna film hade en ganska oväntad vändning vilket gjorde den bra. Åt en mandarin också, istället för chips.. bravo!

Inventerade min garderob också: provade kläder, dansade runt och kände mig snyggare än snyggast. Det kändes som att jag kunde klarat av allt just då! Till och med prata med ------------- ? frågade L, "ja helt klart!" svarade jag. Jag är så cool haha ;) Och L med!

Detta är mitt absoluta favoritplagg i garderoben just nu. Ganska olikt mig i vanliga fall men jag chansade och köpte det och det visade sig vara ett riktigt fynd!

Mitt favoritplagg
Rutig skjorta med knyt på ryggen, H&M ca 150 kr


Skytten (23/11-21/12)
Kärlek & sex: Den första halvan av perioden är fantastisk för kärleksaffärer. Dina känslor kan rent av få dig att tappa andan och du har fet framgång.
Vänner & nöjen: Du planerar stort för årets sista möjligheter till party. Både lucia och jul passar att bli storslagna.
Kärriär & pengar: Du vet hur du skall få andra att dansa efter din pipa. Vore det inte för att du är så himla schyst skulle det nästan vara diktatoriskt...
Chans & risk: Det mesta går bara brutalt bra för dig. Ditt självförtoende är stort så det som går mindre bra lider du inte av. Du märker det inte.

- Mitt horoskop i aktuella Solo (nr 12, december)
gäller perioden 26/11 - 25/12

Jag tror inte så där jättemycket på horoskop, de sägs vara ganska falska/påhittade, men förvånadsvärt nog verkar vissa saker ibland stämma med verkligheten. Som att "dina känslor kan rent av få dig tappa andan"  - jo det har hänt.. scary. Och det beror på vad man menar med framgång men ibland har jag haft lite oväntad tur i kärlek under dessa dagar, även om det inte kan räknas som "fet" framgång!

Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen - back to school!

Dagens låt: Letters to Cleo - I want you to want me (jag kan hela refrängen!)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nämen tjenare! Nej jag visste inte att du snackat med Fanny, men så roligt! =D Ses imorgon, om inget oväntat sker!

ps. TACK för det vänliga orden om min blogg design ^^ ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback