Jul jul strålande jul

En söndag med julstämning.
Just nu spelas det julsånger här i vårt hus.
Nyss spelades Mössens julnatt - my favourite.
Har faktiskt köpt lite julklappar i dag men kom inte så långt som in till stan. Jag känner verkligen för att sprida lite julglädje så därför köpte jag julkort o frimärken också. Plus att jag ville göra mor min lite glad så jag köpte en Julblomma till henne! Far och syster är och köper julgran som vi antagligen ska klä senare, och på torsdag eftermiddag ska vi julpyssla. Apelsiner med nejlikor, tomtar, smällkarameller! Jag tycker om smällkarameller, särskilt om det är med godis i, och ett sånt där fint ängel-bokmärke. Var kan man köpa bokmärken nuförtiden? Dom finns ju ingenstans! I love bokmärken, särskilt med änglar.

Julgranen är här! O jul jul strålande jul

Nu ska jag skriva julkort, kolla OC-dvd (är inne på tredje skivan nu btw) och läsa VR.
Det är ju faktiskt bara en vecka kvar till självaste julafton.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback