In the middle of the night

För en gångs skull har jag typ bara suttit två timmar vid datorn sammanlagt! och inte varit helt beroende av blogg.se.
haha.

Min gamla vän F kom hit på besök som sagt och vi snackade lite, "gjorde pizza" (dvs värma ugnen och lägga in pizzorna på en plåt 15 minuter) och kollade lite på Djungel George på tv4 till maten. Den filmen är såå mycket bättre dubbad till svenska. Det ska va "akta trädet däääär!" inte "watch out for that tree!" Vi diskuterade även skräckfilmer.
Sen spelade vi Buzz Quiz Music och syster kom och gjorde oss sällskap. Sen blev det lite Singstar och till sist the movie "In to the blue" med snygge Paul Walker och "perfekta" Jessica Alba i rollerna.. Alla tre hade redan sett den men det gjorde inget för den var lika spännande ändå. F gick hem för en halvtimma sedan, med sina slitna converse som en gång varit mörkblå.

Målade mina naglar som blev supersnygga.

Ha det så bra tills nästa gång (jag får tråkigt, vilket borde bli om en kvart eller så)
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Kajsa

djungelgeorge är inte bra; bert - den siste oskulden ska det vara..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback