Fjärilarna har vingar

 den här vill jag ha... ska nog ta en titt på den på söndag då jag ska handla julklappar, o då ska jag handla julklappar också! Inte komma hem tomhänt.

Jag är nervös och orolig, men varför?

Yeesss jag är klar med Samhällsläxan! Äntligen.
Och jag kunde läsa mitt (gruppens) föredrag till redovisningen imorgon 8.30 utan att låta för osäker.

I går när jag kom till skolan var det en kille som gick före mig och sen höll han upp dörren för mig, en gentleman kanske? ;) okej han öppnade inte dörren och klev åt sidan så och sa "varsågod min sköna" , det var mer att hålla kvar dörren när nån annan öppnat den men det var trevligt iaf. Det är såna där små saker i vardagen man lär sig att uppskatta.

Nu är det Criminal Minds på kanal 5, är jätteskraj för denna veckans tv-reklam och då bara måste jag se det!

Lady Sovereign - Love me or Hate me

Puss o kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: Kajsa

topshop hit topshop dit...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback