Eftermiddag

Nyss ringde nån och frågade efter min pappa. Han sa jag söker "S..." som bara pappas släktingar kallar honom. Och äldreboendet där farmor bor. "Nej" tänkte jag. "Det är nu det händer, nu har farmor dött" Jag sa till pappa "jag tror det är dom från äldreboendet som ringer" och började spela upp scenen för mig själv i huvudet när jag får höra beskedet , och hur mycket jag skulle gråta. Så jag tjuvlyssnar, för jag vill veta om mina farhågor stämmer. Då hör jag nån j*vel som försöker sälja ett Canaldigital paket till min pappa! Fy vad arg jag blev, men samtidigt lättad. Puh, inte den här gången. Jag är nämligen jätterädd för att dom ska ringa och säga.. ja, att hon gått runt hörnet.

Och förut råkade jag välta omkull mitt thé så att det for ut på databordet och golvet! Nu sitter jag här ändå och dricker isté (lovely!) och äter mackor, men jag har lite bråttom men vill ändå blogga så jag får slå två flugor i en smäll!

Anyway, till lite roligare saker - Jag såg han i dag! Här, där jag bor.. eller ja i centrumet en busshållplats bort. Jag kände igen hans frilla ;) Men han hade sällskap så jag gick ju inte fram till honom.. inte för att jag skulle göra det om han var ensam heller, men man kan ju alltid drömma!

Jag har också gått på det där info-mötet på gymmet, och nu är jag medlem! Det känns så himla bra, och mitt första träning är den 3:e januari - då ska jag gå runt med en "medlemstränare" som ska visa hur alla grejer funkar, och typ prova på att träna. Yeey! :)


Snälla Teddy Geiger, kom till Sverige!

Nu måste jag sluta skriva, ska gå till bussen snart. Jag och F ska se "Den svarta Dahlian" på bio.
Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var inte feg! ta chnasen och gå fram till han!

2006-12-28 @ 19:36:05
Postat av: Kajsa

innan du gör det kan du titta förbi min blogg och läsa mina underbara sagor från femman ;D
ska publicera fler senare, just nu är blogg.se stört som vanligt... :(

Postat av: Kajsa

vem var han med?

2006-12-30 @ 17:12:12
Postat av: Johanna

jag vet inte vem det var

2007-01-03 @ 18:48:00
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback