8 december

Fredag  fredag fredag. Äntligen!

På torsdag äts det ärtsoppa
på lördag är det fest
men fredag är ändå den dagen
som känns bäst


Dagens låt: Fergielicious - Fergie

Fett lätt att man är med i Humorgruppen för vi äter goodis hela tiden typ . Det gjorde vi i dag när det var Open Space med massa kuligt. Haha pizzatävlingen ägde ju, eller nej, han som vann ägde ju! Tror att jag skulle platsa där för jag äter så himla fort.

Idag mådde jag jättedåligt usch och jag vill inte ha ont i foten mer! Oh sheer agony. (okej lite att ta i då men ungefär). Jag måste träffa farbror doktor snart.

Åt lunch på Bamses delade en capprichosa (okej felstavat?) med M för hon hade typ druckit 3 koppar glögg innan och en del pepparkakor så hon var rätt mätt. De övriga snackade gitarrprat jag fattade nada men det gjorde ingenting.

I kväll är det ingen Idol 2006 för det är sluut. Istället blir det nog "10 orsaker att hata dig" för jag såg den inte i går. Och Tom och Jerry godis. Och inspelat Life As We Know It. Konstig serie med Kelly Osbourne i en av huvudrollerna men rätt kul att följa ändå.

I morgon: Idol 2006 @ Nacka Forum. Be there ;)

Kommentarer
Postat av: Marja

ibland kan våran skola vara sååå cool! ^^ O, ha så kul på Idol imorron!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback