5 december

   Adventsstjärna i fönstret

Lyssnar på: Beat of my heart - Hilary Duff

Jag hängde upp en adventsstjärna i mitt fönster i går - mysigt och juligt.

För övrigt är jag väldigt väldigt trött och lite besviken.
Alla bara klagar på att våran klass är så dålig (alla=vi i klassen) och nu är det tydligen ganska många som funderar på att byta.. hallå! efter 3 månader? Men jag förstår dom som vill byta, våran klass är inte den bästa, fast jag försöker intala mig  själv det. Vi har typ ingen sammanhållning. Usch jag börjar bli skoltrött också och det är inte bra nu när jag ligger så bra till (med tanke på mina omdömen)! Engelskläraren sa till mig i går att jag är nära ett MVG  och jag som inte ens hade det i grundskolan! Jag är stolt över mig själv.

I morse såg jag honom. Jag gick förbi honom, nära. Typ en-centimeters-avstånd-nära. Typ nu-krockar-vi-nära (vi krockade inte alltså men det hade ju varit lite spännande) Det skulle vara coolt om jag vågade prat med honom ;) Eller nåt.

Fick mail från my american penpal för några dagar sen , hon verkar vara en rolig människa. Henne mail är alltid så färgglada med smileys! Blev glad i dag när jag svarade på mailet och övade lite engelska.
Oj just det engelskan! Go Ask Alice ska ju vara utläst till fredag...ooops.

Kommentarer
Postat av: Marja

Yey, nästa gång jag går förbi honom ska jag putta till dej lite ^^
hm... måste också hänga upp min julstjärna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback