30 december

Jag kom precis hem från våra släktingar som bor en bit utanför stan. Jag och min syster har sovit över där, det är en slags tradition vi har att någon gång dagarna mellan jul och nyår sover vi över där och går på bio. Vi har sett bland annat Tzatsiki (stavning?), Harry Potter-filmerna och Narnia (förra året). Denna gång blev det "The holiday" med Cameron Diaz, Jude Law, Kate Winslet och Jack Black i rollerna. En riktigt "vintermys"-film var det. It was absolutely splendid!

Vi gick från Slussen genom gamla stan till biografen på Drottninggatan, det var trevligt. Och så stannade vi och fikade på vägen. När vi kom hem var min kusin där, fast han hade glömt sin kostym i garaget så han sprang ner och hämtade den. Sen lagade vi mat och åt, vi hade jättekul vid matbordet. Min kusin, han kan verkligen det där med dialekter! Bäst var norskan ;)

Sen blev det "Little Britain" det var faktiskt lite roligt. Vi kollade också på den där Roxette-dokumentären, det var intressant men jag somnade nästan i soffan av trötthet. Klockan var tio hallå! Men jag gick och la mig och somnade direkt. Sov som en stock till nio nästa morgon, då min farbror väckte mig med sin himla kamerablixt - han tog kort på oss när vi sov!!
Jaja nu vet man i alla fall att man är en äkta Sleeping Beauty...

Jag saknar min "hemlige beundrare", A.K. Where are you?

Dagens låt: Jeff Buckley - Hallelujah

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vem är din hemlige beundrare?

Postat av: Johanna

Je ne sais pas, det betyder "jag vet inte". Jag vet inte! hihi

2006-12-30 @ 15:43:45
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
Postat av: Marja

Jag vet alldeles för lite om den här hemliga beundraren... Vad har han gjort??

2006-12-30 @ 20:51:44
URL: http://marjott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback