28 december

vaknaätaminifrukostkollamailenbloggaduschagöraiordningmig
ätalunchpåcafégåpåinfomötepågymmetkanskegåpåbiomedFplanerafilmkväll
tahandomminafötter

Så ser min dag ut. Nu sitter jag och dricker "jordbubbar med grädde"-thé och andas lite. Sen börjar dagen.

I går såg jag och M "High School Musical" på tv. Lite för sockersöt men helt okej. Vi hade laddad med chips,cola och godis. Jag får passa på och äta nu för efter klockan 12 på nyårsafton får jag inte äta mer godis eller chips eller dricka cola - på ett helt år! 2007 ska bli ett hälsosamt år ;)
Citat från avsnittet "The heartbreak" (säsong 1)
Seth: "Come on. I'm sweeping you of your feet."
Summer: "Well, the sad part is... you kind of are."

Kommentarer
Postat av: Marja

Inte äta godis mm på ett helt år?? naej!! ta en månad i taget!! jättejobbigt ju!
haha, han i narnia var ganska så söt XD

Postat av: Johanna

jo men nu är jag på gång här ju! ska träna första gången på onsdag.. :) fast jag kommer ju ta det som "månad för månad" och målet är ett år ;)

2006-12-28 @ 22:53:12
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback