26 december

Hej!
Nu är jag tillbaka igen efter några dagars paus från datorn. Istället har jag spenderat min tid med att umgås med familjen och släkten. På julafton var vi ute hos mormor och morfar. Favoritkusinerna var där och det blev en toppenkväll! Jag och kusin S fick vara jultomtar i år och det var kul att se hur glad kusin M blev, hon är ju typ den enda som tror på tomten i släkten, vi andra har växt i från det. Åh jag saknar den tiden då man trodde på jultomten! Det blev mycket julmat och många klappar. Även om julklappar inte är det viktigaste längre så är det lite kul. Jag fick en ny mp3, en Creative Zen Nano (512 mb)rosa. Är jätteglad för den eftersom min gamla typ gått sönder. I övrigt fick jag örhängen, hemstickade sockor, presentkort, pengar, "Kaxiga tjejers guide till att få vad de vill ha" och lite till. Det blev dock ingen dans runt granen i år, det glömde vi bort.
juldagen var mormor och morfar här på jullunch och i dag, annandag jul har jag fyndat på mellandagsrean i Sickla och hälsat på farmor med julklappar och fika.

Jag köpte tre tröjor och ett par örhängen, allt för 300 kr på Gina Tricot. Men det var lite stressande eftersom allt var utplockat, fanns nästan aldrig min storlek i dom plagg jag ville ha. Det är därför jag inte gillar reor, brukar aldrig kunna köpa nåt då. Men i dag blev det några riktiga kap!

Tittade på "Berättelsen om Narnia - häxan och lejonet" i går med min syster men det är svårt att koncentrera sig på själva berättelsen när Peter (William Moseley) är så charmigt snygg! Eller, jag kan inte bestämma mig om han är snygg, söt eller gullig. Anyway he's good-looking! ;) När vi kollade på filmen sa min syster "du får inte sitta här om du ska hålla på och kommentera hela tiden!" haha.

Nu ska jag äta lite glass och melon - det är ju jullov!
Au revoir
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback