23 december

I dag var jag på Lindex och köpte lite kläder till i morgon (julafton!) och nyårsafton, det blir guld och rött i år. Såg Mikael Persbrandt inne på Lindex också...
Åh jag längtar så till imorgon! Ska hänga upp min julstrumpa snart, som vanligt dan före dopparedan. Och lite snö har vi fått! Det är ju underbart! Men det krävs liiite mer snö för att kunna ha snöbollskrig och göra snöänglar..


OC är för bra alltså! Är typ inne på disc 5 av 7, det är ganska många avsnitt... önskar mig säsong 2 på dvd i julklapp.

Citat från "The Debut" (avsnitt 4 säsong 1)
Seth: "Dude, you're a Cohen now. Welcome to a world of insecurity and paralyzing self-doubt"

Svensk Pop: Lyckopiller

Hoppas att ni har en bra dag imorgon.
Goood Juuul

Kommentarer
Postat av: Marja

Men vänta här ett ögonkast!! Vad då snö? När snöade det?? Jag har inte sett någon snö!! AH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback