22 december

I dag är det dan före dan före dopparedan som man säger.
22 december och min gamla barndomsvän och granne I fyller 17 år. Yeey! Jag ska nog ge henne ett grattiskort i alla fall.

Det är konstigt det här med att jag jämt säger att jag ska göra saker men så blir det aldrig av. Nu är turen till Gamla Stans julmarknad uppskjuten till imorgon och vi ska julpyssla i dag, men alla verkar vara upptagna (det är bara jag hemma for the moment) och jag har fortfarande inte städat klart och har alla julklappar kvar att slå in. I dag måste jag fixa M:s juklapp, städa mitt rum, åka (eller gå - mer motion!) till centrum, träna, städa lite mer, slå in juklappar och sen får jag göra vad jag vill tills jag ska träffa M lagom till Grinchen på kanal 5 (kl 21.00). Oj just det, jag måste fixa lite juligt på mitt rum också med lite smått och gott - och hur ska jag hinna med att julpyssla? Det kan jag ju inte strunta i! Jag vill baka pepparkakor och göra smällkarameller och julgodis och dekorera apelsiner med nejlikor i... vi brukar alltid vara ute i så god tid, jag fattar inte....puh det kommer att bli en stressig dag verkar det som.

Första dagen på jullovet i dag! :)

Ha det gött.
/j


Kommentarer
Postat av: Ida

Hey. tack för paketet igen, du. :)

Postat av: Johanna

varsågod :)

2006-12-26 @ 21:19:35
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback