20 december

I dag var en ganska dålig dag, men jag tänker inte älta det.
Hey, If they don't want me around it's their lost!

Jag är färdig med alla läxor och det är julavslutning i morgon!
Sen på eftermiddagen ska jag kolla julmarknaden i Gamla Stan med mor och syster min. Och köpa brända mandlar förhoppningsvis. Gott.

Dagens Plus: Workout hos min "personliga tränare". Snacka om att jag kommer ha träningsvärk i morgon!
Dagens Minus: Vill inte älta, men typ hela skoldagen.
Dagens roliga: Skickade ett "God Jul"-mail till en i skolan jag pratat en del med men inte så mycket den senaste tiden(en kille). Ville ju liksom säga god jul till honom...hoppas att han läser! :)

Om en stund ska jag julstäda, men först ska jag sitta här och njuuuta av att inte ha något speciellt att göra.

Adios Amigos


Kommentarer
Postat av: Marja

Vem skicka du till??? ;) Brända mandlar är såå gott!

Postat av: :)

ja, vem skickade du till? är det "han"??

2006-12-21 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback