2 december


A one a to a one to tree for!
I dag kom hela tjocka släkten hit och firade min födelsedag..
Fick massor med fina presenter men det var inte så en sån big deal, det viktigaste var att jag fick umgås med mina nära och kära. Åå jag älskar min familj!

I går var det lite blandade känslor, hade liksom förberett mig jättemycket "åå det är min födelsedag!" och var jättenyfiken på hur dagen skulle bli, men det var ju inte såå speciellt hihi.. men det är roligare att vara 16 än 15! hur jag nu kommit fram till det

Jag ställer för stora krav på min omgivning. Förlåt!
Tack allesammans för alla grattis jag fick i går =D


She's the man

"När Violas bror drar till London passar hon på att hänga på hans internatskola(för att få spela fotboll efter att tjejlaget lagts ner). Utklädd till sin bror blir Viola kär i en av fotbollsspelarna i skollaget men inser att det är betydligt fler än hon (han) som har kärleksproblem...
Duke vill ha Olivia som gillar Sebastian som egentligen är Viola. Violas brorsa träffar Monique så hon hatar Olivia som hänger med Duke för att göra Sebastian svartsjuk. Sebastian är ju egentligen Viola som är kär i Duke som tror att hon är en snubbe... hängde ni med?"
 Världens bästa film!

Sista scenen påminner precis om det där jag drömde om för ett halvår sen, "pannkakor och fotbollsmål"

Kommentarer
Postat av: Marja

haha, jo det blev en del shoppat där :P hoppas födelsedagen blev superbra igår!!!!

2006-12-02 @ 18:28:25
Postat av: Fanny

japp :P
Den var ganska bra faktiskt :)

Postat av: Fanny

japp :P
den var faktiskt ganska bra :)

2006-12-02 @ 18:35:36
Postat av: Fanny

oj, två nästan likadana kommentarer :P

2006-12-02 @ 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback