19 december

I dag har jag varit på Östermalm, en del av stan jag typ aldrig är i. Köpte ljusstaken formad som en lotusblomma på Lagerhaus och var inne på Lush. Det är en helt underbar butik, så nån gång när jag har en femtiolapp över ska jag köpa nån fin tvål där.
Sen bar det vidare till
Antikt Gammalt och Nytt och på vägen gick jag förbi Urban Outfitters som jag hört talas om och kunde inte låta bli att gå in där. Ingången var rätt cool, typ som en biograf à la America.
Det var en fin butik, med roliga grejer. Populärt var det också, kön var flera mil lång. Många saker kunde man hitta där, till exempel
"Bad boyfriend Vodoo Doll" haha.
Det finns kläder där också och jättefina halsband. Fastnade för en tröja med trycket "Little miss Funny" och kollade på prislappen (får man göra det på Östermalm, kolla på prislappar? Alla är väl typ rika där o struntar i vad det kostar). 410 kr - heejdåå fina tröjan. Nåja, kanske nästa månad.

Dessutom såg jag TVÅ snygga killar. Fast den ena hade flickvän. Tror jag.

"Stackars henne" "Åh det är så synd om henne". Hrm, ursäkta - nej. Det är det inte.

Nu ska jag skriva klart min uppsats: "Det omöjliga dygnet - om stressen i samhället", fast jag har typ tappat bort pappret med instruktioner.

Elton John - Your song

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Malin

jag har också valt stress :) OCH jag har pappret :) bredvid mig t.o.m ^___^

Postat av: Johanna

åå tell me! vad står det? har tappat all inspiration.. äh jag loggar in på msn!

2006-12-19 @ 18:28:38
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback