17 december

I dag är det tredje advent, och alltså en vecka kvar till julafton och the reunion of the greatest cousins in the world! yeaah ;)

Gårdagen var jätteskoj. Såklart blev det lite jobbigt när jag skulle göra i ordning mig, eftersom jag är en sån tidsoptimist och alltid lyckas vänta till sista stund med att duscha o sminka mig och sånt. Så det blev lite stressigt, plus att jag hade en liten nagellacksincident som inte var så rolig. Men i väg kom jag till slut (efter att ha missat den första bussen) men sen när jag skulle byta buss fick jag sitta där i det rätt så kalla mörkret en halvtimme! Snacka om att jag var frusen sen. Det blev inte bättre när jag gick av bussen. Kolsvart. Öde. Tyst. Inga övergångsställen. Inga lampor. Såg ingenting. Ingen ficklampa(ofta att man går runt med en sån, men jag kanske borde börja med det). Ringde efter E och sa att dom fick komma och hämta mig när jag insett att jag är skitskraj för mörker. Snart hörde man lite tjo och tjim en bit bort och så kom tre mörka figurer vandrande där. Puh!

Vi var 8 tjejer och 5 katter.
Vi snackade, skrattade, åt tacos, tårta, snackade lite mer, öppnade presenter, kollade på She's the man (bra val V!) och suckade åt alla snygga killar där. Sen blev alla supertrötta så vi satt och snackade ett bra tag, sen åt vi chokladfondu!
Smält choklad+frukt=gott!
Det var en jätterolig kväll och dessutom hade jag med mig kameran, så jag har lite bilder.
När jag kom hem (halv ett) somnade jag innan jag hann ta bort sminket eller byta till pyjamas.

Teddy Geiger - Gentlemen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback