15 december

Ångest, nervositet, stress, rädsla, illamående. Och Kriminologiredovisningen gick åt skogen, vi fick jättedåliga kommentarer av läraren men ändå VG, hur hänger det ihop? Allt blev fel.

I alla fall, efter kriminologiredovisningen ville jag bara åka hem och lägga mig i min säng under täcket och sova bort alla känslor. Det kändes som att hela mitt maginnehåll hade blivit utrivet (ursäkta alla ni känsligare läsare). Så jag åkte hem, och på bussen när jag är nästan nästan hemma - det tar en timme med buss o tunnelbana till och från skolan - ringer skolsköterskan och frågar om jag är på väg till ryggundersökningen. Fan! "Just det, var den i dag?"
Hon lät ju lite irriterad, hon som ringt hem till mina föräldrar i veckan för att påminna oss. Allt går fel i dag! Men jag behövde inte åka tillbaka och det var ju bra. När jag kom hem, ungefär halv tolv, åt jag lunch och sen dess har jag bara kollat på OC-dvd. 5 avsnitt i rad ;)

Citat från "The Model Home" (2:a avsnittet, säsong 1)
Ryan: - I don't really listen to music
Seth: - Dude, that's kinda' weird
Ryan (till Marissa): - What do you like?
Marissa: - Right now... punk
Seth: - I'm sorry, Avril Lavigne isn't kind of punk
Marissa: - Oh yeah? Well, what about The Cramps? Stiff little fingers? The Clash? Sex Pistols?
Seth: - I listen to the same music as Marissa Cooper?! I think I have to kill myself

Äntligen fredag.

Kommentarer
Postat av: Marja

Hm... vem är den här hemliga beudraren du skriver om?? Mer detaljer tack!

Postat av: j

jo, oc kan vara bra... ibland. och de där gamla avsnitten är sköna. särskilt seth. the model home är ett av mina favoriter.
(ointressanta upplysningar, men jaja)

2006-12-15 @ 17:56:15
Postat av: Johanna

jaa seth e ju för härlig! särskilt i dom äldre avsnitten, han är ju så himla naturlig, typ improviserar mycket. min favorit förutom dom fyra är helt klart johnny :)

2006-12-15 @ 18:43:43
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
Postat av: Johanna

Marja: det var nån som kommenterade i ett inlägg i min blogg för ett tag sen som sa att han gillar mig.. I don't know who

2006-12-15 @ 18:50:12
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback