14 december


Äntligen fungerar blogg.se som det ska.. har blivit smått irrterad över att det går så segt, men men nu funkar det!

Var det nån som såg OC i går? Herregud vad jag grät! Det var så himla sorgligt. Jag vet att det bara är en tv-serie och personerna där inte ens finns på riktigt, och jag vet att serien kommer att fortsätta. Men i går när jag såg den där sista scenen, då kändes det som att med Marissa dog också OC, och jag har följt den serien typ sen tredje avsnittet i första säsongen som sändes för kanske två-tre år sedan (här i Sverige). Jag och mina gamla kompisar var galna i OC (okej jag och en kompis och sen övergav hon den bästa av dom bästa serierna för Gilmore Girls men iaf). Oavsett vad folk säger är OC den bästa serien!


I dag har jag irrat runt i Gamla Stan för att hitta en speciell butik, och det blåste så himla mycket! Mitt hår blåste åt alla håll medan jag haltade runt och försökte hitta rätt gata, frågade om vägbeskrivning säkert tre gånger. Jag måste verkligen bli bättre på att hitta i Stockholm! Till slut hittade jag butiken och nu har jag köpt en present till V till lördagen. Är riktigt nöjd.

Luciatåget i går var jättefint, å jag ryser när de sjunger så bra! Det var bara esteter typ... bästa var såklart "Sankta Lucia".

Jag såg han i dag, han satt på en bänk med sina kompisar. Han är snygg. Snygg snygg snygg snygg.
Jag vet fortfarande inte säkert vem den hemliga beundraren är... men jag vill veta! Fast då skulle det ju inte vara hemligt längre och då är det inte lika spännande. Vi går på samma skola tydligen, men på min skola går det 1120 elev för att vara (nästan) exakt så ja det är en del.

Åh jag såg säsongsavslutningen av OC igen nyss och började nästan gråta igen!
Nej Nu måste jag göra den där läxan i samhällskunskap, som fortfarande inte är klar...

Det är exakt en vecka kvar till jullovet nu!
Ha de bäst alla små vänner
/J

Kommentarer
Postat av: Fanny

Såg oxå! Shit vad sorgligt det var! Hon kan ju inte bara dö!!

Postat av: Johanna

nej hon kan ju inte det!! satt som på nålar hela programmet o allt gick så bra för dom och så bara.. nej!

2006-12-14 @ 17:48:36
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
Postat av: j

hej du. har hittat din blogg och följer den. ville bara säga hej och att jag inte helt har övergett oc än för jag såg i onsdags och grinade som faan. så helt har jag inte övergått till gilmore girls än i alla fall, fast det är svårt att tänka sig oc utan marissa... men jag ska kolla nästa säsong också, bara för att...
ok, ska sluta svamla nu. bye

2006-12-15 @ 08:20:55
Postat av: Johanna

okej ja men det är bra :D oc äär ju faktiskt bäst ;) men jag tror att det kommer bli ganska dåligt utan marissa, alltså spännande kanske dom första avsnitten men sen.. äh jag vet inte vi får se :P kul att du läser min blogg :)

2006-12-15 @ 16:32:46
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
Postat av: :)

är din hemliga beundrare samma som "han"?? vill veta mer om de båda! :)

2006-12-15 @ 20:36:32
Postat av: Johanna

haha det skulle ju vara lite kul om det var så men jag tror inte att det är samma person... jaha vad vill du veta då? :)

2006-12-15 @ 21:15:17
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se
Postat av: Anonym

tjenatjabahallå! skriv lite mer om killen du gillar.. går det framåt? håller tummarna för dig!

2006-12-15 @ 23:50:46
Postat av: Johanna

hej :) vad kul att du håller tummarna för mig! nej det händer inte så mycket just nu, men vem vet det kanske händer nåt när man minst anar det ;) vad nu det skulle vara :P

2006-12-16 @ 13:09:09
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback