10 december

Andra advent är det i dag. Och min systers namnsdag.
Jag vaknade halv tio, jättepigg men med huvudvärk, bestämde mig för att titta på "10 orsaker att hata dig" som jag sagt att jag ska se på men inte gjort än. Men iaf nu gjorde jag det och den var såå bra! Tänkte säga världens bästa film men det säger jag ju om nästan alla filmer, haha. En bra start på söndagen.

Sen gick jag till en affär som har allt och lite till (nästan) med mamma och köpte tre svarta tavlor till mina vykort. Det är tänkt så att tavlorna ska sitta på rad ovanför sängen. Här har ni resultatet av inramningen, snyggt va? ;) Jag är nöjd. Nu är det svart och vitt som gäller!

Mina tavlor

I dag fyller två av killarna från gamla klassen år, och en i morgon. Eller är det två i morgon och en i dag? Jag har aldrig lyckats hålla reda på det där och vi gick ändå i samma klass i nio år... hmm.
Grattis allihopa!

Har en del läxor att göra... oj.
Meen det är bara 2 veckor kvar nu, sen har man ett tre veckors långt  jullov!

Hej så länge
/Er bloggare (bloggerska) Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

one TREE hill, right? :S

2006-12-10 @ 21:06:22
Postat av: Johanna

men åååh har du inget annat du kan göra än att sitta och märka ord hela tiden!

Postat av: Fanny

åååh! bara älskar tavlan i mitten!!!!!

2006-12-10 @ 21:21:10
URL: http://filifanny.blogg.se
Postat av: Fanny

spelar ingen större roll..

2006-12-10 @ 21:27:10
URL: http://filifanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback